avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

ostatni tak długi dzień....

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 1

Mało było chętnych... na sobotni wypad stawiła się Helenka z Krzyśkiem i Robert. Na początek kierunek Wyrazów gdzie dłuższą chwilę spędziliśmy na oglądaniu pucharu Porsche zorganizowanego przez forum 924.pl

Wyrazów - puchar Porsche © piter

Puchar Porsche © piter

I jeszcze kilka © piter

...i jeszcze © piter

Następnie powtarzamy trasę z przed dwóch dni. Bezbłędnie docieramy do ukrytego w lesie Jeziora.
Jezioro k/Jeziora © piter

Kolejna fota, bo dziś wyglądało bajecznie © piter

Dalej przez wioski kierujemy się na Wręczycę...
W dali maszt w Klepaczce © piter

Wybieramy drogę przez las i lądujemy koło betoniarni w pobliżu Grodzicka. Małe, wymuszone cofnięcie się i wpadamy na nasyp po starym torze kolejki wąskotorowej, który doprowadza nas znów na tor w Wyrazowie. Oczywiście mylę drogę w pewnym momencie , ale po chwili udaje mi się odnaleźć właściwy kierunek. Docieramy do toru gdzie dalej trwają zawody, więc jeszcze kilka fotek.
Puchar Porsche cd © piter

To już naprawdę ostatnie © piter

Za chwilę obieramy kierunek na Częstochowę i po dotarciu każdy spada w swoją stronę. Wieczorkiem jeszcze trzeba coś zawieźć więc szybka kurierka poprawia nieznacznie dystans.
Niesamowita temperatura jak na tą porę roku, dzięki wszystkim za towarzystwo.