avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl
  • Sprzęt Terenowy Wymiatacz

mglisty jesienny piątek i 92 Masa Krytyczna i 11tys.

Piątek, 25 października 2013 · dodano: 25.10.2013 | Komentarze 2

Dziś rowerowy dzień.
Na początek poranna mglista kurierka. Będzie dziś chyba fajna pogoda, choć na razie wilgoć okrutna. Jeszcze jedna kawa i wyjeżdżam okrężną drogą na kolejną Częstochowską Masę Krytyczną - tym razem to już 92-ga edycja.

Szprychówka na wrześniową Masę Krytyczną © piter

Strasznie dziś się umęczyłem na piachach, ale cóż teren nie zawsze sprzyja.Ogólne badanie ścieżek i dróżek między Częstochową a Kłobuckiem.
W drodze powrotnej oczywiście na Masę, na którą zawitało sporo, bo 110 rowerzystek i rowerzystów.
Po Masie tym razem wpadamy ekipą na Festiwal Filmów Rowerowych. Atmosfera super, cieplutko mimo, że impreza pod gołym niebem. Bardzo udany rowerowo dzień i udany, wciąż trwający sezon - 11 tys. km za mną - życiówka dawno już poprawiona. Nie ma co ukrywać, ale wszyscy wykręcamy jakieś niesamowite ilości kilometrów za sprawą pięknej pogody, która w tym sezonie jest rewelacyjna.