avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

uciekanie przed deszczem...i jest tysiak w miesiącu

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 1

Z rańca było całkiem pogodnie więc tradycyjnie niebieskim do Poraja, a następnie asfaltem i wzdłuż torów do Myszkowa... Niestety kawa się mocno wydłużyła, ponieważ nadciągnął wodny kataklizm. Cóż po obiadku powrót do Częstochowy asfaltowo, bo wszystko w miarę przeschło, w miarę...ale się dojechało.
Pojawiła się kolejna chmura, a ja jeszcze miałem szybki kurs na kozie...no cóż tym razem też zdążę... niestety nie udało się. Ale kozica ma sporo plusów na taką pogodę - Np. woda nie leci na ryj z kół, bo to porządny rower i ma konkretne błotniki...nawet but był suchy na początku bo chlapacz jest w tym miejscu co trzeba.
Gdyby nie ten cholerny "deszczyk" to jeszcze powoziłbym się po centrum i dobił do sety...