avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

pierwsze kilometry...

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 4

Dziś wielki dzień...znów wsiadłem na rower po niemal 3 miesięcznej przerwie spowodowanej ingerencją chirurgiczną...

Ale co tam - na początek kilkanaście km po mieście na kozie, którą zawiozłem na przegląd do Adama. Odebrałem też mojego narowistego wymiatacza, który dostał kilka fajnych części - kurcze jak ten amorek chodzi...
Wiedziałem, że nie skończę dzisiejszej przygody tylko na grzecznym przyjeździe do domku, trzeba było się przebrać i zrobić te kilkanaście dodatkowym km w terenie. Sprzęt chodzi jak żyleta. Mnie praktycznie nic nie boli, no może mam mały dyskomfort, ale jest zajebiście.

Kulisty
| 18:48 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj PITER milo widziec Cie z powrotem w siodle.
PRZEMO2
| 19:54 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj A tam z górki teraz to pójdzie pod górki :Ossona,Zielona,Towarne,puchacz itd :))
poisonek
| 06:18 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj No kur.. nareszcie :)
stin14
| 21:33 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Dobrze że wreszcie wsiadłeś na rower. Teraz już pójdzie z górki :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz