avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

powrót do domku

Wtorek, 16 października 2012 · dodano: 17.10.2012 | Komentarze 3

Wieczorny powrót w deszczu nie należał do przyjemnych. Jak ci kierowcy traktują rowerzystów - okropność.Na początku skręciłem w Wodzickiego i dotarłem do Dekabrystów, później Dąbrowskiego do Biegana - było już ciemno, więc ciężko o fotkę - wbiłem się na ścieżkę, którą dotarłem do Sobieskiego.Od dworca znów ciąłem ulicami nawet przez wiadukt cisnąłem po asfalcie, żeby nie zwalniać dobrego tempa.
Deszcz siąpił, a moje skarpetki były już całe mokre. W sumie może i dobrze bo same się wyprały. Przy zjeździe z górki aż dwa razy ochlapali mnie niekulturalni kierowcy wjeżdżając celowo w kałuże. Cóż, trudno się jeździ w taką pogodę lecz czasami nie ma wyboru. Po dotarciu do domku zabrałem się za czyszczenie sprzętu. Wygląda na to,że "egoistek" bardzo dobrze zniósł dzisiejsze jazdy. Nasmarowałem co trzeba i jestem pewien,że jutro znów poniesie mnie żwawo przed siebie.

Kategoria miastowo

kobe24la
| 12:08 sobota, 20 października 2012 | linkuj Jak to się mówi, "co nas nie zabije, to nas wzmocni". Dasz radę Piter, wierzę w ciebie ;)
piter
| 20:19 piątek, 19 października 2012 | linkuj Dziękuję ci za słowa wsparcia, ważne jest to, że mimo tych kałuż tempo powrotu było dobre. Z drugiej strony patrząc - pewnie byłoby lepsze gdyby ich nie było, ale to wpłynęłoby na brak wypranych skarpetek - więc jakieś pozytywy takich wydarzeń muszę sobie przynajmniej wmawiać.

jaro74
| 17:26 piątek, 19 października 2012 | linkuj To nie kierowcy tylko te cholerne kałuże nas prześladują tak to w życiu bywa kiedyś gołębie dzisiaj kałuże aż strach pomyśleć co będzie dalej (w obwodzie jest pewien dróżnik)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ygasn