avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

żwawym tempem do pracy i z powrotem

Poniedziałek, 16 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Dziś dla odmiany postanowiłem,że pojadę sobie na Egoiście bo pogoda jakaś taka niepewna a lepiej mi się moknie mimo wszystko w obcisłych ciuchach.
Trasa taka jak zwykle pokonywana w dobrym tempie. Za ul.Bór chodniko-asfalt zrobił się mokry:

MOKRA NAWIERZCHNIA WYMAGA WIĘKSZEJ UWAGI

Właśnie w tym też miejscu ostatnio demontowano ogrodzenie - ekipy chyba się bardzo spieszyły kończąc dniówkę bo zostawiły rowerzystom kilka "fajnych niespodzianek"

KU PRZESTRODZE - POZOSTAŁOŚCI PO BARIERKACH

Dalej było już spokojnie, no może trochę bardziej mokro, ale mimo to kondycja pozwoliła mi utrzymać tempo. Po pracy trochę na okrągło powrót do domku i odwiedziny u znajomej.Kolejny udany samotny wypad do pracy.