avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

niedziela

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 1

Z samego rana na początek troszkę terenowo po okolicznych lasach. Następnie powrót aż do stacji towarowej Częstochowa-Mirów i fotka skąpanej w słońcu nastawni. Potem przypadkowe spotkanie Helenki i Krzyśka i wspólne kręcenie do Leśnego.Zachmurzyło się po drodze i gdzieś słoneczko uciekło.W Leśnym cisza i spokój. Po chwili dopiero zaczyna się ruch - nadjeżdżają - Zbyszek i Przemo. Siedzimy jeszcze chwilę, zaczyna robić się tłoczno, bo rowerzystów wciąż przybywa. Szybka ewakuacja i w pełnym słońcu wracamy pożarówką, a następnie przez Korwinów i Słowik. jeszcze wzdłuż Warty i koło Guardiana. Niesamowita pogoda, sporo błotka , ale słońca zdecydowanie więcej.

Kilka km jeszcze wieczorkiem...
Nastawnia Częstochowa-Mirów
Nastawnia Częstochowa-Mirów © piter
Krzysiek na podjeździe po Ostrówek
Krzysiek na podjeździe po Ostrówek © piter
Helenka też daje radę - nowe pedałki SPD pomagają
Helenka też daje radę - nowe pedałki SPD pomagają © piter
Chmury nad zamkiem, a nad Ostrówkiem słońce