avatar Ten blog rowerowy prowadzi piter z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 24212.91 kilometrów w tym 3669.61 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.55 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy piter.bikestats.pl

200 i koniec

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 7

Tak, musiałem dziś jeszcze wyjść na rowerek, pogoda gorsza niż wczoraj ale krótka przejażdżka po mieście i w stronę Korwinowa się jednak odbyła. Cel był - 200 setna wycieczka w sezonie.

Sezon, niespodziewanie bardzo udany, choć zapowiadało się kiepsko - operacja w lutym skutecznie wyłączyła mnie z jazdy na ponad 2 miesiące. Jednak udało się znów wskoczyć na dwa kółka i skutecznie pokonywać kolejne kilometry.
 Sezon obfitował w wiele osobistych rekordów - dystans dzienny, miesięczny i w końcu roczny - magiczna jak dla mnie liczba 12 tys kilometrów została pokonana. Było sporo ciekawych i długich wycieczek z przyjaciółmi-rowerowymi. Rower sprawował się idealnie, w trakcie sezonu dostał nowe koła i amortyzator - napęd jakimś cudem jeszcze trochę chyba pociągnie.
 Ilość pokonanych kilometrów to sprawa tylko i wyłącznie niezwykle suchego lata, pięknej jesieni, i nietypowej bardzo ciepłej i jak na razie bez śniegowej zimy - cóż nie ma co narzekać, bo pogoda jest idealna na rowerowanie.

Wszystkich Przyjaciół i Znajomych serdecznie pozdrawiam i życzę w Nowym Roku masy przejechanych bezawaryjnie kilometrów i zdrowia do pokonywania kolejnych swoich barier.

Kategoria miastowo

Helenka
| 12:06 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Gratulacje:)
Dzięki za wspólne kręcenie i życzę pomyślności w Nowym 2014 Roku:):)
Abovo
| 09:15 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Szczęśliwego Nowego Roku :-D
kasik | 23:44 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Gratuluje wspaniałego sezonu, szczególnie przebiegu w niektórych miesiącach.
voit
| 21:31 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Piter, Graty za 2013 i Powodzenia w 2014. Najlepszego !!!
stin14
| 18:58 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Gratulacje! Najlepszego w Nowym Roku. Niech będzie lepszy niż mijający.
Kulisty
| 15:47 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Wyglada na to ze kilku znas ukrecilo piekne ilosci kilometrow. Najlepszego w 2014!!!
poisonek
| 15:08 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Gratuluję sezonu i Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2014 Roku!!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl